Nelly Bokestig Engberg

ändrade planer

Publicerad 2011-02-13 10:45:26 i Allmänt

Berättade ju att vi skulle åka till Egypten i höst med familjen på mammas sida
men nu iom allt som händer där så bestämde vi oss för att kolla på nya möjligheter.
Jag gillar ju att leka reseledare så jag satt mig ner och sökte efter ett hotell som
jag hade i bakhuvudet från några år sedan.
Det är ju 4 barn mellan 5-10år som ska med så det bör vara barnvänligt.

Hittade hotellet som jag sökte och ja, vi åker i början av september :)










Turkiet baby!

Kommentarer

Postat av: tess

Publicerad 2011-02-13 13:47:26

ja vi ska också åka till turkiet typ då :D kanske syns hurru ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela