Nelly Bokestig Engberg

det värsta

Publicerad 2011-02-22 13:31:30 i Allmänt

Att älskar någon av hela sitt hjärta och sedan tvingas att inte få vara med den,
det måste väl ändå vara det värsta som kan hända?
Att förlora någon som man skulle kunna ta sitt liv för.

Jag har alltid varit allergiker. Astma, pollen, katter, ägg, jordnötter, damm, latex mm.
Listan kan göras lång. Men nu har det gått ett snäpp till.
Jag har utvecklat en allergi mot min hund.
Så fort hon kryper upp i min famn eller något så täpper nästan till och ögonen
kliar och blir röda.

Det här gör det omöjligt för mig att ha henne kvar. Och det gör så jävla ont.
Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Den här lilla varelsen har funnits vid min sida i 3½ år nu. Jag hade gärna sett
att det fick bli 10-15 år till. Men nu går inte det.

Jag måste hitta en ägare som både jag och Skrållan trivs med. Någon som har tid.
Någon som är intresserad av att ge henne världens bästa liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela