Nelly Bokestig Engberg

Hej Internet!

Publicerad 2011-02-09 15:07:21 i Allmänt

Vi har nu fått tillbaka vårat internet! Lycka för den här tjejen.
Det kom en Teliagubbe imorse och hälsade på och sen dess har jag suttit
bänkad framför min lilla dator.

I övrig uppdateringen så har det väl inte hänt något revolutinerande.
Kan man stava det så? Vem vet. Inte jag.

I lördags så var det fest hos Ida! Jättemysigt att få komma dit. Vi körde dock en
tävling så jag drog i mig en flaska mousserande vin på c 40 min. Inte skitbra.
Så battlade jag med resten om shotts sen så resten av den natten tillbringade jag
i fosterställning varvat med hukandes framför toalettstolen.

På Söndagen så åkte jag med Martina ut på Alnö. Käkade bakismat och promenrade
på Spikarna. Så jävla mysigt :) Snacka lite skit i solen.
Jobbade hela kvällen sedan.

I måndags mötte jag upp Petra på en fika i hopp att hon kunde reda ut mitt liv.
Hon kunde inte heller. Men hon förstår iallafall, hon vet ju allt om mig. Så det är bra
när man inte behöver dra på några detaljer för att det ska låta bra.

Igår, tisdag, så gick jag på Bodypump med mamma och tog sedan en monsterfika
med Linn på Charm. Småkakor och morotskaka! Hehe. Lilltjockisen här.
Planerade La Cypern och mådde.

På kvällen gick jag med Johannes på Biteline och fira att vi hade 1 år och 9 månader.
Sjukt vad snabbt tiden går. Avslutade kvällen med tända ljus och ett bad :)

Just nu så sitter jag i soffan med långkallingar, mjukisar, tjocksockar, tjocktröja, filt och
tända ljus överallt. Det är nämligen så kallt att jag vill dö här inne. Synd för mig att jag är snål
och inte vill betala 2000:- i el för lite värme.

Kan ju också förklara att anledningen till att jag radar upp allt jag gör sådär är för att jag
själv är världens yraste människa och måste ha ordning så jag vet vad jag gör och ska göra
med mitt liv.

Näe. Nu ska jag handla mat med mamma och sen kanske jag leker lite uteliv med Linn ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela