Nelly Bokestig Engberg

studentklänning

Publicerad 2011-02-15 15:52:40 i Allmänt

Tycker det här är jättesvårt. Jag har hittar en jättefin klänning nu som jag känner att
den verkligen är jag. Den är enkel men ändå speciell.
Men är det värt att köpa en klänning nu? Jag har en stockholmsresa planerad i vår
med mamma när vi ska kika på både bal och studentklänning. Tänk om jag köper
den här nu och så hittar jag en finare? För vita klänningar är ingenting man vill ha
för mycket av iom att man använder de så sällan.. Fan vilka problem.


Bustier Dress SEK 399, Three Little Words - NELLY.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela