Nelly Bokestig Engberg

summerbreez

Publicerad 2011-02-17 23:56:57 i Shopping

Woopsi. Kan seriöst inte vara hemma själv.
Äter inte. Rör mig inte. Nätshoppar. Spelar harpan.

Tar på mig Johannes mjukisar så sitter jag i soffan 6 timmar utan att överdriva.
Det är förjävligt.
Känner mig som världens ungkarl typ. Fattas bara handen innanför kallingarna.

Men det är kul att göra av med pengar som man egentligen inte har.
Men en bikini till Cypern är ju ett måste, eller hur Linn? Eller hur Martina? Japp.
Dom sa det. Då är det så.
Alla kommer att ha den här bikinin från HM men just i det här fallet spelar det ingen roll.
Jag kommer jobba precis hela sommaren så ingen komma kunna se hur wannabee jag är.
Sen en enkel klänning att ha och strosa i hela sommaren på campingen. Mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela