Nelly Bokestig Engberg

@ work

Publicerad 2011-02-28 20:53:12 i Allmänt

Står i skrivande stund på jobbet, har alldeles nyss märk in 100 filmer, larmat och
klistrat på reklamlapparna. Tog ungefär 1½ timme så det var skönt att få tiden att
gå lite grann.

Idag så har jag och Johannes träffat en kvinna som heter Ingela från Johannes
som ev. är intresserad att ta över Skrållan. Vi var i hamnen och släppte lös
Skrållan och hennes hund Sessan så de fick springa av sig. Dom kom så himla bra
överens! Allting kändes jättebra och Skrållan skällde inte ens en enda gång på varken
Sessan eller Ingela. I en timme fick de busa på bäst de ville och jag och Ingela fick
lära känna varandra lite grann.
Har en jättebra magkänsla kring det här och det gör det hela väldigt mycket lättare.

Jag och Skrållan ska möta upp dem imorgon igen runt kl. 12 hemma hos Ingela utan Johannes
så att de får vänja sig vid varandra. Jag vill inte bara släppa Skrållan direkt utan de ska få träffas
och vänja sig sakta men säkert. Skrållan ska få vara där själv utan mig lite grann också
och testa att sova över innan någonting bestäms.

Så nu är jag glad :) Riktigt glad.
Det här hade aldrig gått utan min Jojjing, världens bästa pojkvän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela