Nelly Bokestig Engberg

11 jan

Publicerad 2011-01-11 16:57:47 i Allmänt

Åh. Jag vet att jag tjatar om hur bra Johannes är... Jag vet. MEN. Han är ju bäst också.
Han överträffar sig själv dagligen.

Som imorse, jag hade inte lyckats somna på hela natten. Då gosar han ihjäl sig på mig
och erbjuder mig att äta frukost med tänka ljus och grejer. Hur sött?
Dock tackade jag nej till frukosten men pussarna och kramarna tog jag gärna emot.

Senare idag, vad gör han då? Jo han kommer hem med en present till mig!
En bok om matlagning och massa recept på både frukost, mellanmål, lunch och middag.
Så jävla grymt.
Jag tycker att det är skitkul med sånt där så jag uppskattar det verkligen.
Nu när jag äter nyttigt på veckorna så ska jag ju självklart äta rätt också och det kan jag
göra nu :')
Inget mer halvfabrikat på fredsgatan 10. Förutom på helgerna.

I Övrigt så har min dag varit sådär. Kunde inte somna en blund inatt och började halv 9 imorse.
Hade teori på idrotten i c 30 minuter, nödvändigt.
Hade ett litet möte med min mentor sen om hur vårterminen ska se ut, mina betyg och sådär
Jag är så jävla nöjd över min gymnasieinsats! Mina betyg och allting.
Det ser så sjukt bra ut. Måste säga att jag är riktigt stolt över mig själv :)

Kom hem och sov ett par timmar till. Nu har mannen diskat och jag håller på med maten.
Laxfile, pressadpotatis, hollandiärsås(?) och grönsaker. MmmMMmmMmm.

Tess kommer hit om någon timme och då blir det filmkväll! Sweet. Hade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela