Nelly Bokestig Engberg

18 jan

Publicerad 2011-01-18 11:22:48 i Allmänt

Skrev att det var 19 januari igår på ett inlägg? Trött tjej.
Jaja.

Jag har nyss varit ute med Skrållan. Väntar nu på att mamma ska bli klar så
ska vi åka ut på Birsta och handla inför lördag. Behöver bak-bål-och festsaker.
Lär ju bli runerad men äsch.

Hade en riktig deppkväll igår, satt bara och tänkte på allt som jag velat gjort annorlunda.
Men läget är som det är och det är väl bara att hacka i sig.
Man växer upp och blir en annan person antar jag. Både bra och dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela