Nelly Bokestig Engberg

19 jan

Publicerad 2011-01-17 22:47:44 i Allmänt

Idag har jag haft världens jävla upp och ner dag. Fy fan. Humöret har gått som
ett frittfall. Rakt ner och upp igen.

Åååh.

Fick en elräkning på 2000:- också som inte gjorde det hela bättre.
Är sjuk också till råga på allt, på bättringskvägen nu men hela helgen
har varit ett helvete men ändå så har jag jobbat varje dag. Inte bra.

Den här veckan kommer att gå undan på raketfart.
Imorgon måste jag åka och handla allt inför lördag för på onsdag-torsdag så
är jag i Umeå. Fredag jobbar jag 11.00-00.00 och sen på lördaag fyller jag år.
Och då måste jag fixa allt på en dag. På typ 8 timmar om jag ska få sova ut.



Plus att det ska ta 15 sjuuuuka minuter att ladda upp en bild som inte ens är viktig? Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela