Nelly Bokestig Engberg

2/1-2011

Publicerad 2011-01-02 13:28:40 i Allmänt

Jag har haft världens bästa och mysigaste nyårsafton!
Den var helt fantastisk. God mat. Roliga människor. Bra fest.
Allt var så sjukt perfekt liksom.

Vi var ju iallafall uppe i Vemdalen i "Team Fulltank"s stuga.
Vill grabbarna kallas för det så får dom väl de ;) Det var en superfin
stuga och inte alls långt ifrån Hotellet så det var skönt.

När vi kom upp (Jag, Milla, Martina & Adela) så var det middag.
Felix och Victor hade lagat Oxfilé, potatisgratäng och sallad. Åt tills jag
spydde. Ingen orkade efterrätt efteråt så den tog vi dagen efter.
Sen gick vi in på förfesten. Åh gud. Fan vad jag njöt av att bara ha kul!
Sen gick vi ner på hotellet, firade 12slaget, dansade tills jag inte stod ut
längre och då gick vi hem tills stugan så blev det lite efterfest till 6 på
morgonen. Jag var dock sjukt trött efter att ha kört bil i 6 timmar samma
dag så jag la mig och relaxade i sängen lite grann.
På morgonkvisten så fick jag äntligen somna med min Jojjing :') <3


I love u

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-02 14:05:50

såg att du hade fått en skrivbok i julklapp, som du tänkte skriva recept i. Jag undrar vad det är för märke på det skrivhäftet, vore snällt om du berättade :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-02 22:33:44

Oj. Ingen aning, tror att Johannes köpte den på Akademibokhandeln faktiskt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela