Nelly Bokestig Engberg

21 jan

Publicerad 2011-01-21 10:10:40 i Allmänt

JAG FYLLER ÅR IMORGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så. Gillar att uttrycka mina känslor.
Johannes tycker inte att 19 år är så viktigt???
Varför är det speciellt? Typ inte en värt att fira?

Påminde honom om vad som hände på hans 19årsdag förra året.
Då blev han tyst. 1-0 to moi.



Är hemma ifrån Umeå också. Allt flöt på bra där uppe, kommer inte kunna äta fast mat på
en sisådär 2-3 månader under hösten pga av 2 operationer som ska göras. Fan vad
smal jag kommer bli. Och grinig. Så jävla grinig. Ojoj.

Nu ska jag iaf göra den längst jobbdagen som skett i mitt liv. 10.45 - 00.00. Gött.
Har en paus mellan 17-18 och då måste jag få i mig middag och springa upp med
vovven till mamma. Men allt går. Känn ingen stress liksom.

Sa jag att jag fyller år imorgon?

Kommentarer

Postat av: Desiree

Publicerad 2011-01-21 10:30:04

vad ska du göra för operationer? :S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela