Nelly Bokestig Engberg

25 jan

Publicerad 2011-01-25 10:48:29 i Allmänt

God morgon!

Fick vakna av att Skrållan låg och gnällde nedanför sängen imorse så
det bara till att klä på sig och gå ut. Tog disken och åt lite frukost.
Har en plan på att gå och träna men jag vet inte vad jag vill träna för något.
Det är Bodypump nu halv 12 men jag har blivit lite less på det.
Kanske blir löpbandet ändå. Vi får la se...

Rullar troligen iväg mot bowlinghallen ikväll :) Det ska faktiskt bli sjukt kul.
Har bowlat en eller två gånger i hela mitt liv tror jag? Måste klippa naglarna...

Annars då? Är lite less. Är lite glad. Är lite sådär ingenting. What to do liksom.

Middagen igår blev iaf hur god som helst! Dock så glömde jag fetaost i den grekiska salladen?!
Och ingen säger något? I sommras glömde jag även maränger i marängswichen?
Kommer ihåg allt förutom de viktigaste liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela