Nelly Bokestig Engberg

3 jan, planerar min födelsedag

Publicerad 2011-01-03 12:01:26 i Allmänt

God morgon!

Jag insåg igår att jag fyller år alldeles strax. Om 19 dagar för att vara exakt.
19 vintrar har då slagit in. Av någon anledning så känner jag mig nästan mer
pirrig än förra vintern då jag fyllde 18.
Kanske för att jag hade en superrolig fest då och vill ha det i år igen.

Satt och funderade på olika Teman som skulle passa mig. Jag älskar ju att klä upp
mig liite mer än vad man ska. Sex and the city kändes då som en självklarhet.
Det är väldigt glammigt och överdrivet men ändå så att man kan visa sig i det utan
att behöva skämmas inför folk.

Har ju en egen lägenhet nu också och jag har faktiskt aldrig haft en planerad fest
här där jag har bjudit in mina kompis. Det har liksom blivit lite spontana grejer bara.

Iaf - 22 Jan. Sex and the city tema!
Kommer bli så jävla kul. Ser verkligen fram emot det.
Har bjudit in en drös med tjejer som jag tycker är roliga att umgås med.
Tycker det är roligare att bjuda de som man verkligen har kul med och de
som bidrar med något på en fest än bara de "närmsta". 

Planerat att ha en väldigt pimpad tårta och välkomstdrinkar och kanske någon bål.
Massa roliga lekar och bra musik. Vill ha en sån där grym hemmafest som man känner
att man inte riktigt vill lämna. Sen kanske det blir krogen ändå, vem vet.

Har redan bestämt vad jag ska ha på mig (ovanligt). Måste bara hitta en väldigt överdriven
färgglad puffig kjol.



Dom som kommer med dom vanliga festkläderna och inte överdriver alls
vill jag inte ens släppa in.


Tänk - Glitter, rosa, mönster, pajetter, guld, siden, smycken, rosetter, allt
som man någon gång ha velat haft men då man känner att "det blir lite överdrivet".

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela