Nelly Bokestig Engberg

4 jan

Publicerad 2011-01-04 12:53:01 i Allmänt

God dagens =)

Jag har varit ute och gått nu på morgonen, diskat och fortsatt med helvetestvätten.
Gah. Den tar aldrig slut?

Jag ska iallafall på stan nu med Tess och Dess(?). Kika lite och kanske ta en fika.
Måste dock hitta något bra i och med att jag bara ska äta gosaker på helgerna från
och med nu.
Jag tänker verkligen hålla det här.
Sprang 3 km igår och cyklade/powerwalkade en halvtimma efteråt.
Det kändes bra. Ändå gången jag kan springa eller cykla på gymmet är när det är
något bra på tvn annars blir jag så sjukt uttråkad att det inte går och beskriva.
Jag är en muskeltjej och kommer alltid att vara. Men nu måste jag börja förbränna
lite också innan jag blir stor som ett hus.
För mycket muskler är inte heller snyggt.

Invigde min nya minivolym master idag också, den som jag fick av Johannes i julklapp ♥
Den var hur bra som hellst! Så jävla nöjd.
Nu när jag har kapat av mig håret så blir det mycket bättre effekt av en liten.

Ska väl börja ta lite bilder till bloggen här också men aa.. Jag känner mig inte som
en sån där megaseriös bloggare. Mer tidsfördriv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela