Nelly Bokestig Engberg

7 jan

Publicerad 2011-01-07 13:43:43 i Allmänt

God dag!

Måste bara få berätta att jag mår så sjukt bra!
Det är liksom harmoni överallt på alla plan. Jag går och småler hela dagarna
och det känns alldeles fantastiskt. Att bara vara nöjd. Att bara vara glad.

♥ Jag och mannen har bara myst heeeela veckan.
Kollat på film. Lagat mat. Gosat. Bara spenderat tid för varandra.
Gått på Birsta, gått promenader.

♥ Handpenningen till cypern är betald = Nu är det for real!

♥ Att inte äta sötsaker är inte så svårt. Idag får jag äta och nu är jag inte ens sugen.

♥ Jag har tränat 2 gånger och gått ut och gått mycket med Skrållan.
Jag har som mål att träna minst 2 gånger i veckan. Blir det mer så är det kanon men
2 gånger räcker mer än väl i och med att jag har hund.

♥ Känner mig otroligt hälsosam pga av maten och träningen.

♥ Färgat håret. Nytt liv = Nytt utseende. Röd/Brunt och jag älskar det!

♥ Jobbar nu hela helgen. Fick ett extrapass på söndag, guld värt.

♥ Min födelsedag kommer strax upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela