Nelly Bokestig Engberg

8 jan

Publicerad 2011-01-08 12:25:34 i Shopping

God morgon mina kära vänner.
Allt bra med er?

Det är lysande med mig, tackar som frågar.
Behövde bara jobba 2,5 timme igår men fick ändå betalt för hela kvällen.
Blev ledig idag och... OCH, så fick jag löneförhöjning av min chef :)
Det går riktigt bra nu alltså. Riktigt bra! Fan vad nöjd jag är över tillvaron.

Jag och Mannen hade myskväll och såg på 3 filmer. Fattar inte hur vi kunde
hinna med de? Haha. Somnade vi 3tiden iofs så det var väl kanske inte så konstigt.

Idag ska jag på byn med mamma. Har inte träffats på hela veckan tror jag vilket
är väldigt ovanligt i våran värld.

Hittade ett par shoes igår också... Jag tappade andan och såg mig själv swischa förbi
med dessa, svarta skinbrallor och en snygg enkel top. Studentklänningen kanske? 
Det känns verkligen som om att mitt liv är fulländat när jag hämtar ut dessa.
Det blir en födelsedagspresent till mig från antingen mamma eller pappa. Det har jag
bestämt och mamma förstod precis.
De ska få följa mig till graven!




My love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela