Nelly Bokestig Engberg

byteshandel

Publicerad 2011-01-26 21:29:02 i Allmänt

Hur funkar människors förhållanden?

Jag och Johannes har ett förhållande där vi byter tjänster mot varandra.
Han hatar till exempel att diska och tvätta, jag har inget emot det. Men jag har
något emot att göra det åt han för att han är lat.
Så istället erbjuder han mig saker eller tjänster för att jag ska göra det åt honom.

Som idag tog jag disken mot att få ha Skrållan i sängen, klämma ur han ett skvaller
jag ville veta och att få klämma tre finnar på honom (hehe).
Jag har även bytt till mig jeans, mat, kläder, hundpromenader, bio mm på det här.
Frågan nu, är det här nyttigt?
Kommer han bli så odrägligt bortskämd att det inte går att leva med honom om ett år?

Jag behöver en expert som kan lära mig hur man uppfostrar en pojkvän.
Det är ju helt okej att få massa saker i gengälld för att ta en liten disk liksom?
Eller är det fel på mig där?

Han är iallafall världens underbaraste!
Även om han vann över mig på bowling igår med C 250p...

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2011-01-27 22:56:12

Jag gjorde frukost mot två rutor choklad så det är nog helt normalt. Hoppas jag i alla fall x)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela