Nelly Bokestig Engberg

Cypernpepp

Publicerad 2011-01-26 12:53:00 i Allmänt

I födelsedagspresent så fick jag något väldigt nödvändigt till Cypernresan.
En resväska som jag hade spanat in! Åh. Så fin :')
Nu känner jag mig ännu mer peppad. Den här resan kommer att bli så sjukt
rolig! Vi som åker kommer vara vänner för livet efter detta känns de som.

ÅÅÅÅHHH! 114 dagar kvar...



Vill ni veta ännu en sak? I början av September så åker jag och Johannes
tillbaka till Egypten där vi i höstas! Med men nästan hela Bokestig släkten den här gången.
Jag är så jävla glad! Tre resor på ett år?!
Med hela min familj. Vi ska ju driva Kävsta camping hela sommaren så veckan efter stängning
så drar vi. Underbart!!!
Bisse fyller 18 då också så det ska firas!

Allt går på bra nu alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela