Nelly Bokestig Engberg

Daniel Paris

Publicerad 2011-01-08 13:02:10 i Allmänt

Alltså...
Min käre sambo kommer döda mig nu.
Men jag har frälst mig helt vid Daniel Paris! Kan inte han typ bli min bästis?
Han verkar så jävla go.
Han är ju så himla snäll! Jag älskar han i Ung & Bortskämd. Så sjukt klockren.

Fan vad jag vill ha en bögkompis. En sån där man kan ringa och bara tjata sönder
om tjejproblem och kläder. Kan jag inte få han när jag fyller år?
Tänk er den här killen på en förfest? Fyfan vad kul.


Bild lånad av Posh24

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela