Nelly Bokestig Engberg

Dr Martin lookalike.

Publicerad 2011-01-26 21:21:29 i Shopping

Jag var tvungen att åka på Birsta idag med mamma för att byta min skor för andra gången.
Första gången, okej, sånt händer. Men 2 gånger på 3 månader med likadana skor känns det
som om att det inte är någon idé att satsa på tredje gången gillt.
Men jag är nöjd och glad (som alltid), kom nämligen hem med sådna skor som jag sökte från
första början men inte hittade. Dr Martins lookalike.
Har tyvärr inte råd just nu att köpa äkta men man tager vad man haver!
Kom även hem med en klänning som jag köpte före Jul fast i lila, men lämnade tillbaka
pga av att jag behövde en Xs och det fanns inte.
Men nu hittade jag en grön (ännu bättre) och i rätt storlek! Hur bra?




Bikbok för 62:-, helt okej. Får se om det blir denna på fredag när det är utgång med klassen!
Har 3 olika outfits jag vill ha nu som alternativ.

Kom även hem med ett par skinnhandskar för 79:- på Carlings. Jag är lite snål
för att slänga ut 300:- på ett par handskar men sån här rea säger man inte nej till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela