Nelly Bokestig Engberg

ibland river man muren, bara för en minut

Publicerad 2011-01-17 23:03:53 i Allmänt

Vart försvann min spontanitet? Vart försvann alla sömnlösa nätter?
Varför skrattar jag inte på samma sätt längre? Vart gick viljan till att göra mig fin?
Vad hände med "skiter man väl"? När tog ansvar upp vardagen? När blev jag tråkig?
Varför tycker jag överdrivna människor som skrattar åt allt och ingenting är jobbiga
när jag själv var sån? Innerst inne är en sån.
Varför tar jag min tid till att gå och vara irriterad och sakna mitt gamla jag?
Jag döljer mig för mig själv. Varför skäms jag för den jag vill vara? Varför saknar jag?

Jag var roligare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela