Nelly Bokestig Engberg

lördagsshopping

Publicerad 2011-01-18 21:05:01 i Allmänt

Weee, är väldigt mycket gladare just nu.
Har handlat inför lördag! Fan vad pepp jag är. Det ska bli så jävla roligt.
Jag och mamma handlade 18 champangeglas som jag ska göra roliga drinkar i.
Woopwoop! Allting kommer bli så fint, blått, rosa och grönt :')
Ida kommer till mig imorgon också för att kika på lite kläder, mer pepp :)

Imorgon så ska jag förhoppningsvis ta ut tandställningen. Fan vad jagg kommer
jubla om jag får de. Sist jag pratade med dom så skulle det gå bra men man vet
ju hur tandläkare är..

Nu på eftermiddagen så har jag och mannen ätit blå kiosken iaf :) Kollar på lyxfällan
och en film och bara myst på. Åker ju imorgon eftermiddag men han jobbar hela dagen
så vi får tyvärr inte umgås så mycket nu innan lördag.
My love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela