Nelly Bokestig Engberg

sista januari

Publicerad 2011-01-31 21:44:53 i Shopping

Den sista. 1 Månad har redan gått av det nya året? Hur snabbt kommer inte resten
gå då? Jag blir stressad av mitt eget liv, hur lite tid jag egentligen har.

Men nog om de. Tiden går ju bara för att jag har sjukt roligt :) Hihi.
Utgången i fredags var grym. Lördagen så jobbade jag hela dagen och igår
så hade jag ungefär världens bästa dag med Johannes!
Min fina pojkvän. Han som ingen annan har.  ♥

Vi gick på Birsta på dagen, vann två presentkort. Ett på 500:- och ett på 100:-.
Jag kom hem med ett par ankelboots.
Johannes kom hem med två par tröjor och kallsingar.
Sen gemensamt kom vi hem med plättgärn (hjärtformat), potatissticka, lampa,
söta diskborstar och klädrullar. Happygirl!
På kvällen så laga Johannes kycklingwook och så satt vi upp lampan i Tvrummet.
Sen så bara myste vi hela kvällen och var sådär töntigt kärleksfulla om hur
mycket vi älskade varandra. Helt underbart :)

Idag så har jag städat och rensat i lägenheten, tvättat och tränat med mamma :) Duktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela