Nelly Bokestig Engberg

världens bästa helg

Publicerad 2011-01-24 10:29:49 i Allmänt

Den här helgen har varit så himla underbar. Tack alla som har varit med och förgyllt den :)
Helt fantastiskt.

Lördag - Börjar med att Johannes väcker mig med uppdukad frukost, tårta, fika, tända ljus
och en massa presenter.



Under dagen så kom Tess och vi bakade cupcakes och förberedde inför kvällen.



Sen så rullade tjejerna in och kvällen blev bara bäst! Hade sjukt roligt.



Söndag - Jag och älsklingen vaknade pigga och glada. Fråga mig inte hur jag INTE var bakis???
Vi myste på till Solsidan och käkade pizza, klockan 4 gick vi på Bio och såg Love and other drugs.
Svinbra! Inte som jag trodde men svinbra.
Efter de så fortsatte vi med mysandet i soffan och kollade lite mer på solsidan.
La oss i sängen och somnade ganska tvärt efter att han kikat på en film. En tvdag helt enkelt.
Men med världens goaste <3

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2011-01-26 12:50:37

Tycker verkligen du är jättefin :)du verkar så påhittig också, gillar din blogg faktiskt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela