Nelly Bokestig Engberg

zoombies

Publicerad 2011-01-11 18:10:05 i Allmänt

Som jag skrev förut så var alla väldigt slitna imorse och hade total sömnbrist.
Kom på nu på kvällen att det synses nog ganska tydligt.

Jag - Var helsvart med en jättehalsduk. Jag bär typ aldrig svart...

Martina - Hade legginsen ut och in... Då är man trött på riktigt.

Tess - Kommer sent och måste dricka hennes Cocacola innan hon kan börja med något.

Simon - Kommer när alla har gått för dagen, bra där.

Vilket jävla gärngäng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela