Nelly Bokestig Engberg

19 juli

Publicerad 2011-07-19 07:16:07 i Allmänt

God morgon!

Klockan är 07.10 här och jag har nyss kommit hem. Gud vad jag inte ville lämna
en varm och gosig säng imorse...
Vi hade iallafall världens myskväll igår, vi kikade på Himlen är oskyldigt blå.
Så otroligt bra film! Jag blev helt kär i den, jag älskar Bill Skarsgård. Så jävla bra.
Johannes hade släkt ner och tänt ljus överallt och jag kom med chips och godis
så det blev världens bästa filmfaktor.
Det blev iallafall film, bus och så pratade vi ikapp en del bara så det var skönt :)
Även om det inte blev många timmar sömn inatt, typ alls...

Nu ska jag jobba. Det ser ut att vara finväder så shortsen åker på och det är bara att
tacka och bocka för. Jobbar 8-22 men det kan hända att jag får gå tidigare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela