Nelly Bokestig Engberg

20 juli

Publicerad 2011-07-20 11:48:15 i Allmänt

Idag fyller min mamma 45 år! Grattis grattis grattis ♥
Det finns ingen bättre mamma än min mamma, jag lovar.
Igår så fick jag sluta klockan 6 istället för 10 vilket var väldigt uppskattat.
Skönt att bara värma upp med 10 timmar första dagen på veckan.
Åkte hem och tog ett glas vin med mamma men sen tror jag faktiskt att jag
somnade redan halv 11, 11. Så skönt! Satt i soffan och försökte kika på en
film men nickade till hela tiden så det var lika bra att förflytta mig till sängen.
Halv 7 imorse så ringde klockan. Hade öppning helt själv klockan 8 och det
gick superbra! Tycker att det är så himla roligt att jobba här. Det är olika saker
som ska göras hela tiden och det är verkligen eget ansvar.
Nu ska jag strax äta lunch och efter det så ska jag måla servicehuset.
Solen steker på så det ska bli hur skönt som helst att vara utomhus. Sen älskar jag
ju att måla! Men det har väl ingen missat? Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela