Nelly Bokestig Engberg

21 juli

Publicerad 2011-07-21 08:22:14 i Allmänt

Blir ju inte mycket bloggande när man jobbar 14 timmar om dagen.
Men det för ingenting, älskar att vara här!

Igår så hade vi "viskväll" här. Otroligt trevligt, ännu trevligare var väl att
Johannes och co kom förbi efter att dom åkt wakeboard och fikade.
Kom hem c halv 11 och försökte hålla ögonen öppna till någon dokumentär
om Sidsjö hotell som Johannes hade med sig men det gick inte så jättebra.
Sen vaknade jag 6 imorse hur pigg som helst, haha. Skadat. Har verkligen
vänt om mina sömnvanor på bara några dagar.
Lämnade Johannes sovande och fot hit, hoppas att han bäddar... Får panik
av obäddade sängar! Skitkonstigt.

Nu har jag nyss ställt fram frukostbuffén.Ska hugga in alldeles strax :)
Ha det bra hurreni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela