Nelly Bokestig Engberg

de små guldkornen

Publicerad 2011-07-13 00:58:00 i Shopping

Jag kan ju visa upp lite grann av min morgonshopping.
Att shoppa på morgonen är för övrigt den bästa tiden, man får en sån otroligt
bra start på dagen. Det är verkligen superroligt och världens bästa frukost!



Här har vi då den "klädmässiga" shoppingen. Köpte en del grejer till mitt kära lilla hem
också men det får hamna i en annan kategori.

Alla saker var på rean förutom trosorna, dom behövde jag bara för att dom var färgglada.
Ni som känner mig vet att jag inte är mycket för svart. Äger kanske 10 svarta saker totalt...

Har dessutom en störning att jag måste köpa ett 3pack nya trosor varje månad.
Något som jag började med när jag flyttade hem till pappa i vår/vintras.
En riktigt bra vana som jag rekomenderar alla. Fräsha underkläder i garderoben är väl det
bästa som finns? Även om det bara är vanliga hotpants.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela