Nelly Bokestig Engberg

fredag, 8 juli

Publicerad 2011-07-08 09:51:27 i Allmänt

God morgon!

Har nyss vaknat. Idag är jag LEDIG. Tänkte fira med att göra precis vad jag vill
när jag vill. Helt jävla fantastiskt.

Igår så skippade jag faktiskt GF. Jag mådde inge bra. Grillade med mamma och Karina
istället och sen så gick jag hem till Johannes där vi kikade på American pie 2.
Köpte tårta och grejer och bara myste på med gott fika framför tvn. Precis lagomt när
man inte känner sig på topp.

Jag vet inte riktigt vad dagen har att erbjuda. Vädret ser gudomligt ut så det är inte alls
omöjligt att jag hamnar uppe i sidsjön.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela