Nelly Bokestig Engberg

home

Publicerad 2011-07-18 19:32:30 i Allmänt

Det känns faktiskt skönt att vara hemma,
 även om jag kommer att sakna ihjäl mig efter min familj.
 Det går inte att beskriva hur mycket jag tycker om dem.


Jag har iallafall hade en superrolig helg med en hel del galenskap.
Det är en helt annan grej att gå ut i Åsele och här hemma. Där står dunken och lingondricka
på bordet och det är fritt fram att ta för sig. Du kan gå med alkolhol fritt på gatorna
utan att bli stoppad av någon polis. Du får dansa på borden i öltälten, du får vara för full.

Det har varit en blandning av att leka med mina småkusiner och att festa med vänner
och släkt. Hur bra kan det bli? Två flugor i en smäll.


Mimmi & Amy Dimond ♥
Det är hennes största idol. Hur söt?


Laxen Tyko man ska gissa vikt på.. Petra & Nelly kändes väldigt små
helt plötsligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela