Nelly Bokestig Engberg

idag är jag en hemsk människa

Publicerad 2011-07-11 17:46:57 i Allmänt

Orkar inte med mig själv. Idag har jag bara varit hemsk, eller ja. Jag har haft humörsvägningar
som aldrig förr. Vaknar upp med Johannes och är superglad och jättebusig.
Åker sen hem till pappa för att hjälpa han panta massa burkar han samlat på sig och här
dör mitt humör totalt. Får ont i huvudet, blir grinig.
Åker på vårdcentralen för att kolla upp små sår på min läpp ifall att det kan vara svinkoppor
som är på gång igen, får världens sämsta läkare som bara spekulerar och ger mig en salva
som det börjar svida av.
Kommer hem till pappa och får nått jävla utbrott som jag inte fattar något alls av själv.

Står på jobbet nu och svettas, har ont i huvudet, är sjukt trött och tröstäter choklad.
Kommer in en förståndshandikappad människa och jag får panik och måste börja låssasjobba
för att inte skrika åt honom att försvinna för att jag tycker han är läskig.
Jag är en sån jävla dålig människa just nu.

Nämnde jag att jag fick mens igår? Hej PMS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela