Nelly Bokestig Engberg

jobbar...

Publicerad 2011-07-02 18:05:57 i Allmänt

Jag är så jävla trött.
Har jobbat ute på Campingen hela dagen. Har haft som ett litet minifik ute med
korv och bakelser. Det var en teater/musikal som uppträdde så det var helt
proppat med folk = väldigt mycket jobb i den lilla uteserveringen. Men roligt.

Jag trivs så himla bra där ute! Världens bästa arbetskamrater och det inte tråkigt
en enda sekund. Jag som är lite ovan att jobba tillsammans med någon är ju i
himmelriket, översocial som man är...

Nu är jag på Videoteket och är så trött att jag vill avlida. Känner hur jag står
och nickar till om jag slappnar av. Så är det 5 timmar kvar.
Ska iaf åka upp till pappa och göra sista natten! Imorgon efter jobbet så tänker
jag flytta alla mina saker upp till lägenheten.
Ska göra om sovrummet först, det kommer vara mitt absoluta favoritrum.
Kanske just för att det inte riktigt är ett rum?

Menmen. Ha en trevlig lördagskväll... Ska stå här jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela