Nelly Bokestig Engberg

lördag, 2 juli

Publicerad 2011-07-02 08:10:50 i Allmänt

God morgon!

Här är man uppe med tuppen. Skjutsade Johannes på jobbet kvart i 7 och kunde
självklart inte somna om efter det. Har istället fått en hel del gjort i lägenheten.
Den är så himla fin. Jag är otroligt nöjd. 

Tapeterna i hall och kök med inte de tapeter jag hade valt själv på grund av brist
med kommunikation men dom är verkligen superfina ändå. 

Igår så flyttade jag lite grejer på eftermiddagen och sen på kvällen så kom Johannes
hit och kikade. Eftersom att jag fortfarande inte har flyttat över mina möbler så gick
vi hem till honom sen och fikade och kikade på en jättegullig film :)
Kommer dock inte ihåg vad den heter...

Skriver så intressant ibland. Haha. Nu ska jag iallafall fortsätta mitt bärande och sen
blir det jobb 10-23. Skönt pass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela