Nelly Bokestig Engberg

lördag, 9 juli

Publicerad 2011-07-09 17:40:32 i Allmänt

Det har faktiskt varit en fantastiskt skön dag idag. Jag och Jojjingen klev upp
och gick ner på stan. Handlade present till hans pappa som fyller år idag och
tog en langoslunch nere vid ån. Satte oss i gräset, hur underbart som helst.

Efter de så gick jag hem och mötte upp pappa och Mia som kom med mitt
vardagsrumsbord! Lovely. Blev nästan bättre än vad jag kunde föreställa mig.
Det är så jävla fint!
Skjutsade Bisse & Simon, åkte hem, skjutsade Petra och hem igen. Gjorde egna
baugetter, grillad kyckling och mangoraja. Så jävla gott. Och nybakta bröd till.

Står på jobbet nu och jobbar 17-23, sen blir det hem till sängen för att stensomna
innan ett 8 timmarpass väntar imorgon. 8 timmar i butik är inte riktigt samma sak som
8 timmar på en vanligt jobb. Du måste stå upp hela tiden, får ingen rast vilket gör att
man inte kan äta eller gå på toa om inte fler är här. Roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela