Nelly Bokestig Engberg

måndag, 4 juli

Publicerad 2011-07-04 12:06:17 i Allmänt

Min lägenhet är finast i hela världen! Herrejösses vad lycklig jag är.
Sovrummet är to die for. Jag bara älskar det. Det är så himla romantiskt
så det är inte sant. Till och med Johannes som är en kille instämde.
Det kan inte bli bättre.
Känslan när vi gick och la oss där igår i nya sängkläder, nya kuddar
och egentligen ett helt nytt rum var obeskrivligt. Jag var så jävla nöjd.
Kände mig som en liten prinsessa.

Sen har vi det bästa nr 2, min walk in closeth. Räknade till 135 galgar igår,
tror ni det räckte? Ikket. Men den är fantastisk. Känslan när man går in där
går liksom inte att beskriva. Varje tjejs dröm!

Igår så var det iallafall jag, mamma, pappa, Bisse, Petra och Johannes som
bar grejer och flyttade runt. Allting gick supersnabbt så det var skönt.
Soffan och soffbordet kommer på onsdag och sen ska jag skaffa ett köksbord.
Sen är det nog näst intill klart :)
Ska självklart upp med gardiner, spegel, tavlor och sånt men det är småfix som
man kan ta eftersom.

Ikväll ska jag och Petra måla en fondvägg i vardagsrummet turkost! Struntar
i att tapetsera där. Det kommer bli sjukt fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela