Nelly Bokestig Engberg

onsdag, 13 juni

Publicerad 2011-07-13 10:34:44 i Allmänt

God morgon!

Jag har nyss klivit upp, dock varit vaken sen 7. Förstår inte vad det är med mig.
Varför är jag som en gammal tant? Nu har jag iallafall börjat tvättat, duktigt av mig.
Min första riktiga dag i tvättstugan, haha.
Jag hade tänkt att åka med Linda och Cassandra till tranviken idag men det verkar
blåsa så kallt ut så vi skiter i det. Jag och Linda ska ta en Sushilunch istället.
Hon ska få lära mig vad som är gott och inte.

Känner mig väldigt reko av att säga att jag ska äta sushi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela