Nelly Bokestig Engberg

sista inlägget

Publicerad 2011-07-23 16:02:40 i Allmänt

Det här inlägget kommer att bli mitt sista inlägg på en tid, kanske föralltid.
Jag vet inte hur jag ska göra om jag ska ta bort bloggen helt och hållet eller
låta den stå som den är. Det är ju faktiskt kul att kika tillbaka och se vad man
har gjort och varit med om.

Just nu så är det fel personer som läser och ser var jag gör.
Visst, jag kan skriva om andra saker. Men det jag skriver om är min vardag. Jag är
ingen modeblogg eller så med ett tema utan bara en vanlig tjej som skriver om
vänskap, familj och kärlek. Gärna allt kombinerat.

Det är den sista punkten som är anledningen till att jag slutar skriva. Vi vill inte att andra
förutom de vi själva väljer att berätta för, ska veta hur det ser ut för oss just nu.
Vi vet bara att vi har valt det som känns rätt för oss.

Så jag lämnar nu min älskade blogg, som faktiskt inte är speciell alls. Men ändå mitt lilla
krypin som jag kan besöka någon gång om dagen.
Istället så går jag vidare till en annan del av mitt liv, som tillför mig mycket mer än blogg.se.

Men vem vet, kanske kommer jag tillbaka.


En sista bild bjuder jag på, från igår.
So long.

Kommentarer

Postat av: Simone

Publicerad 2011-07-23 17:26:32

Va synd att du ska sluta blogga, tycker du har en riktigt fin blogg.

Men vem är fel person som läser din blogg och vad ska du gå vidare med? =)



Tacksam för svar!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-23 19:14:51

slutar du skriva i bloggen för ohannes, för att han har träffat en annan tjej och du vill inte släppa taget? kanske ska be henne sluta skriva i hennes blogg också då? haha!

Postat av: tova

Publicerad 2011-07-23 19:23:03

är ''vi'' du och johannes eller? skulle gärna lyssna på din version hur saker är mellan er just nu, han har berättat sin men vore kul att höra om den stämmer överrens med din faktiskt.. känner att jag inte kan lita på någon just nu och är berädd att göra ett avslut mellan han och mig än att jag ska vara orolig över er.. du kan ju svara i min blogg isf.

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-23 19:23:31

johannes*



Postat av: KNORKAN - Vinn smink från Mist Stockholm

Publicerad 2011-07-24 15:25:46

Hej! Vill du vara med och tävla om smink från Mist Stockholm? :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela