Nelly Bokestig Engberg

sommarnatt

Publicerad 2011-07-13 01:06:54 i Allmänt

Igår så hade jag verkligen ingen bra dag, lät det gå ut över personer som jag egentligen
inte vill annat än väl.
Men idag så mår jag mycket bättre. En bra natts sömn kan ge otroligt mycket.

Jag gick som sagt upp tidigt för att gå på stan innan jobbet, shoppade och njöt av solen.
Började jobba klockan 12 - samtidigt som vädret växlade och bara vräkte ner.
Stömmen gick inne i butiken och det blev lite kaos, men allt gick bra och jag jobbade till
klockan 17. Då kom mamma och hämtade mig för att köra mig på Claes Ohlson där jag
skulle köpa skarvsladdar. Köpte 3 stycken så nu borde jag klara mig tycker jag.

Åt middag hos mamma, lax och potatis ♥ och nu på kvällen så har jag bara myst med
Cassandra. Vi drack te och kollade på Spider man 3. Åt pizzabitar och bara njöt.
Har nu sagt hej då till min käre vän och ska snart sova. Jag har testat klänningen som
jag köpte och jag bara älskar den! Vill använda den redan imorgon men jag tror att jag
sparar den till Marknaden på lördag.
Jag åker nämligen upp till Åsele på fredag eftermiddag.

God natt kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela