Nelly Bokestig Engberg

söndag, 10 juli

Publicerad 2011-07-10 11:06:50 i Allmänt

God morgon!

Här sitter jag och äter frukost för första gången i lägenheten. Så sjukt mysigt.
Lyssnar på musik, dricke te i mina enorma koppar från Indiska.
Har nyss duschat också så jag sitter med en fin turban på huvudet. Känner att
det inte finns så mycket som skulle kunna förstöra min tillvaro just nu.

Jobbar 12-20 idag om det är mycket folk, annars får jag sluta tidigare. Hoppas nästan
på det då jag skulle vilja hem och fixa klart här i lägenheten så gott det går.
Måste ju flytta hit mina fiskar! Haha. Saknar Nelly och Petra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela