Nelly Bokestig Engberg

söndag, 3 juli

Publicerad 2011-07-03 13:46:43 i Allmänt

Jag är så himla glad idag! Helt obeskrivligt. Studsar omkring här på jobbet medans jag
fyller på godis och springer emellan till kassan.
Kan det bero på att jag fick världens bästa sömn? Jag tror faktiskt det.
Kom hem halv 12 ungefär, tittade till mina fiskar och la mig i sängen direkt.
Tror jag somnade på ungefär 5 minuter? Så fruktansvärt skönt att det inte går
och beskriva.  Helt jävla underbart.

Klev upp 9 imorse och åt frukost, sen åkte jag ut till IKEA för att handla galgar...
Slutade med 80 stycken galgar, stekpanna, kastrullset, diskställ, diskborstar, slevar
och stekspadar,badrumsset för tandborstar och tvål mm, 2 rosa lådor, en vit liten
hylla att ha inne i sovrummet, sopkorg, skruvar och plugg. Ja, ni hör ju själva.
Åkte sedan på Jysk för att handla nya kuddar då mina är äckligast i världen.
Men nu har jag 3 sprillans nya och fluffiga, hur skönt? Älskar att sova på riktigt
fräsha kuddar.

Jobbar nu 12-17 och sen så åker jag och Bisse ut till pappa för att packa alla saker.
Så ikväll blir det flytt hela kvällen. Johannes kommer och sover över sen, måste ju
inviga mitt nya sovrum! Så den här dagen kommer att bli grym. Tycker ju att sånt
här är sjukt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela