Nelly Bokestig Engberg

sunday

Publicerad 2011-07-17 13:27:02 i Allmänt

Gud vilken helg. Ångrar mig inte för en sekund att jag åkte upp hit.
Vädret har mot alla odds varit på topp, jag har fått umgåtts med familj
och vänner och bara kännt mig väldigt lycklig.

Det blir alltid såhär när jag är här uppe. Här uppe känner jag att jag är självständig.
Att jag klarar vad som helst. Jag behöver inte någon, bara mig själv.
Jag känner inga känslor när jag här, jag är för upptagen med att njuta av allt.

Imorgon åker jag hem och jag vet att jag kommer att bli depp på en gång.
Allt kommer vara precis som vanligt och jag kommer varken veta ut eller in.
Men det är som det är, jag ska jobba hela veckan så det blir inte mycket tid över
till annat.
Nu ska jag ta vara på sista dagen och umgås med mina småkusiner, för det har jag
faktiskt inte hunnit med än. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela