Nelly Bokestig Engberg

sunny days

Publicerad 2011-07-06 16:23:08 i Allmänt

Fan vad effektiv jag är. Klockan 10 åkte jag till Birsta för att inhandla en tavelvägg.
Köpte 3 tavlor på ÖB och en på Ikea, ska fylla på med fler eftersom.
Handlade även mer saker till garderoben. Korghylla eller vad man säger att ha alla
underkläder och sånt i, fler galgar mm. Köpte även ett knivset och en hallmatta
ifrån Rusta. Grymt.

Åkte till Martina och glassade på hennes baksida. Bästa gården i hela stan! Lätt.
Hjälpte Pappa och Ante upp med min nya soffa till lägenheten och tillbaka till Martina.

Nu har jag och Mamma satt upp min tavelvägg i köket och Zebratavlan i tvrummet.
Börjar sakta men säkert se att det börjar likna ett hem.
Väntar på att min vardagsrumsbord ska bli klart och sen ska jag hitta det ultimata
köksbordet, men tills dess så har jag vårat altanbord vilket funkar hur bra som helst.

Ska ner och fika nu hos mamma innan jag börjar göra mig i ordning för kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela