Nelly Bokestig Engberg

tisdag, 5 juni

Publicerad 2011-07-05 10:34:54 i Allmänt

God morgon!

Det kommer att komma bilder hit snart, jag lovar. Men tiden är lite knapp just nu.

Igår så jobbade jag 12-17, åkte och köpte färg efter det med mamma.
Sen på kvällen så satt jag och Petra igår. Väggen är så jävla fin! Jag är helt kär i den.
Mötte upp Ida och co på GF lite senare, träffade massa roligt folk.
Gick dock hem med Johannes runt halv 11. Såg klart på "Smekmånaden"
och sen somnade jag och sov som en stock tills han gick på jobbet nu för en stund sen.

Ligger just nu i min säng och bara njuter. Vill inte kliva upp. Eller jo. Jag vill pilla med
massa andra saker men jag vill inte lämna det här rummet. Det är för underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela