Nelly Bokestig Engberg

torsdag, 7 juli

Publicerad 2011-07-07 14:18:12 i Allmänt

Skjut mig. Jag vill dö. Jag hatar alkohol.
Jag var inte ens sugen på att dricka igår, men gjorde det ändå.
Det är ju trots allt Gatufest tänkte jag. Folkfest. Petra och Linda
var hos mig så vi taggade till.
Jag och Linda hade gjort Jelloshots, som var svingoda. Men farliga.
Nere på Gatufesten började jag må lite illa av ölen så jag slutade dricka.
Men sen kom jag och Martina på den biljanta idén med efterfest.
Åt mer Jelloshots och åkte upp på klubben. Tog en till öl. Big mistake.

Imorse så vaknade jag runt 6 tiden och ville bara spy. Men kunde inte.
Jag mådde så jävla dåligt. Jag låg med huvudet vid fönstret för att få
frisk luft. Jag drack små klunkar Ramlösa så gott jag kunde. Skakade, hade
frossa. Det var bara hemskt.

Är på jobbet nu och mår fortfarande skit, kan fortfarande inte spy.
Tanken var att jag skulle ut ikväll och köpa en endagars men just nu känner
jag mig ytterst tveksam till det. Jag vill absolut inte dricka.
Jag vill absolut inte vara där nere nykter. Vilket gör att inget av alternativen lockar.

Jag vill tagga till för tjejernas skull men helt ärlit så känner jag att jag kommer vika.
Mamma frågade om jag ville grilla med henne och Karina ikväll och det känns väldigt
mycket mer lockande just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela