Nelly Bokestig Engberg

våningen

Publicerad 2011-07-09 16:43:10 i Allmänt

Igår så kom Petra hit redan vid 2. Då började vi göra oss i ordning. Haha.
Är man i god tid då eller? Det är något med att ha en walk in closeth. Man går
och bläddrar genom kläderna i timmar fram och tillbaka. Jag bara älskar det!

Det började med att jag skulle vara söt, så jag lockade håret, gjorde en fläta
i luggen och sådär. Sen blev det en helförändring då jag gick ut och insåg att
jag skulle frysa ihjäl i klänning. Så jag körde på rock istället, svarta jeans, svart
långärmad halvmagtröja, svarta converse och en arméjacka från Lindex.
jag som brukar vara färggladast i världen kände mig på riktigt som svarta änkan.

Vi gick iallafall ner på Våningen för att kolla på mamma och alla andra musiker som
var där. Dom hade som en enda stor personalfest/spelning eftersom att det var sista
kvällen som Våningen hade öppet.
Vi hade fria drinkar i baren och fotade och filmade.
Klockan 9 sprang jag till kårtältet för att kolla när Bisse spelade och sen tillbaka på våningen.
Gick på Gatufesten en stund, dock största misstaget någonsin att betala in sig då jag inte
kunde hitta en enda av mina kompisar då det var helt omöjligt att få fram samtal eller
sms i tid. Träffade iaf massa folk ändå men lessnade till slut och gick tillbaka till Våningen
där jag festade vidare med Max, Bisse och deras kompisar. Hade sjukt trevligt.

Avslutade med att köpa langos till Johannes och gick upp till han för att stensomna på
2 minuter, trevligt sällskap? Haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela