Nelly Bokestig Engberg

work it

Publicerad 2011-07-18 19:55:53 i Allmänt

Kom hem halv 4 idag, började jobba klockan 5 så jag har bara hunnit hem och vända.
Jobbar till 22 nu sen ska jag hem till Johannes och dö i hans soffa, kommer vara sjukt
trevligt sällskap.

Den här veckan kommer jag inte att ha mycket till liv.
På mitt schema står Kävsta Camping, 08-22 varje dag. Vet dock att tiderna kommer
att variera lite då de har viskvällar och pubafton mm och så kan det hända att man
får jobba till 01 men kanske börja lite senare runt 10 istället.
Stället iallafall in mig på det värsta så det bara bli positiva överraskningar om det
blir en timme ledigt någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela