Nelly Bokestig Engberg

allt

Publicerad 2011-06-11 16:42:09 i Student 2011!

Det finns så himla mycket att berätta från den här veckan så det är helt omöjligt att
få med allt i ett och samma inlägg.
Men det här varit mycket skratt, glädje, kärlek och tårar. Allt kombonerat.
Men jag måste ändå säga att studenten var inte så roligt som jag förväntade mig?
Det var roligt absolut men inte alls så som jag hade tänkt mig.
Kan bero på att jag är i lite känslomässigt obalans just nu. Jag är liksom inte glad
på samma sätt längre. Inte sådär glad in i hjärtat som jag var förut.

Såg fram emot gårkvällen men inne på Oscar så dog mitt humör och sen så slutade
kvällen med en allergireaktion för min del så det var bara hem till medicinerna och
ligga och självdö i några timmar. Är fortfarande svullen i ansiktet.
Johannes kom iallafall upp till mig på natten direkt då han hörde det, det betydde mycket :)
Sen låg jag och Linn och skratta åt mig i flera timmar innan vi somnade.

Har iallafall varit uppe i Sidsjön med Petra & Isak idag och solat lite.
Ikväll blir det nog bara lugnan med Petra med chips och dipp och en bra film för att
ta igen krafterna lite innan jobber börjar imorgon, sen kan jag få tillbaka mitt liv i septemer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela