Nelly Bokestig Engberg

champangefrukost

Publicerad 2011-06-14 23:41:50 i Allmänt








Vaknade upp hos Johannes halv 7. Blev stressigt som fan. Kastade mig in i en taxi och åkte upp till
Martina för att byta om från gårdagens kläder. Blandade Malibu/Cola direkt i en colaflaska och mötte
upp resten av klassen. Här var jag riktigt peppad, våran klass var där mellan 7-9 innan jag begav mig
hem till duschen för att göra mig i ordning för resten av dagen.
Tror att champangefrukosten var det bästa på hela dagen faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela