Nelly Bokestig Engberg

Dagen

Publicerad 2011-06-21 22:24:40 i Allmänt

Idag så åkte jag hem till Cassi med fika. Fika bullar och kakor och pratade om allt
som har hänt under veckan då jag legat döende och varit borta från världen.

Efteråt så hämtade jag mamma och åkte ut till Birsta. Vi köpte mina tapeter :-D
Kom även hem med 4 stora tekoppar från Indiska. Jag fick ju 2 stycken superfina
av Johannes när jag fyllde 18 men det är så frustrerande om man är typ 3 eller 4
personer som ska fika och så har man bara 2 av dem. Men nu har jag laddat upp.
Det var rea så mamma sa att jag var tvungen, haha. Hon köpte faktiskt 2 av dom...
Det blev 1 par gröna med blommor på iallafall och 1 par svarta med rosa blommor.
Så jävla nöjd!
Vi hittade även en superfin bröllopsklänning på Bikbok till mamma och bodybutter
och duschgel på Bodyshop.

Sen nu ikväll så har vi tapetserat. Så himla duktiga! Visar snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela